tiistai 8. tammikuuta 2013

10 asiaa joita ette tienny paitsi jotku kyl ties

- Sain tokalla luokalla hymypatsaan. 

- Sain vasta vähän aikaa sitten tietää, että mulla on venäläisiä sukujuuria. Kuulemma mun iskän mummo, eli siis mun isomummo oli venäläinen. Mun matematiikan taidot ei riitä laskemaan että paljonko mussa virtaa tota itänaapurin verta, joten jos joku paremman laskupään omistava henkilö osaa laskea mun puolesta, niin kertokoot mulle. :D

- Harrastin pienenä hetken aikaa koripalloa. 

- Näyttelijä Kari Hietalahti on mun pikkuserkku. Tosin en oo nähny sitä kuin kerran elämässäni ja olin sillon joku viisvuotias.

- Musta oli sivun kokonen kuva Helsingin sanomissa kun olin pieni. Siinä artikkelissa puhuttiin siitä, kuinka joskus päiväkodeissa lapset joutuu olemaan yönkin yli. Kuvassa yks toinen lapsi laitto mun yöpaidan nappeja kiinni kun en ite osannu laittaa. =D


- Opin 5-vuotiaana lukemaan.

- Oon saanu uskonnollisen kasvatuksen.

- Mulla on joku ihme pakkomielle keksiä sanoille lempinimiä. Esimerkiks lakanat on laksut ja aurinkolasit on arskat. :-D

- Oon ollu Tartu Mikkiin- ohjelman yleisössä

 - Voitin ala-asteen diskossa tanssikilpailun. :D


80 kommenttia:

  1. jusayy me ollaaa samixxxiii !! <3 mäki oon ollu tartu mikkii yleisös ! Ahhhhh

    VastaaPoista
  2. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  3. vouvou mäki voitin tanssipalkinnon ala asteel ollaa samiksii ku osataa bailaa ni rajusti:D!

    VastaaPoista
  4. täällä päi moni sanoo aurinkoo arskaks, esim. otetaa arskaa = otetaa aurinkoo:D iha vaa btw. kiva postaus!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. nii siis sanon aurinkooki arskaks mut ne lasit on niinku arskaT. sillee monikos :D mutkiitos

      Poista
  5. tui ku oot söpö <3

    VastaaPoista
  6. Saatana, ala-asteella hymyilin joka vuosi varmaan joka päivä enkä silti saanu hymytyttö-patsasta! :D Vitutti!

    VastaaPoista
  7. Noaw, hymypoika (; Mä opn lukeen kolmevuotiaana, heh :D Mäki sain uskonnollisen kasvatuksen, ainaki äitiltä :D Heei, taidat olla synnynäinen tanssija kun tanssikisankin oot voittanu (; Mäki lyhentelen sanoja, esim. just toi arskat, ja on muitaki :D Mut lakanat on mulla kyllä ihan vaan lakanat :) Ja aww toi yöpaita juttu :3 Nomut tuitui söpöhöpökomea tuo kuva :)<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en todellakaa oo mikää tanssija :DD ja kiitos <3

      Poista
  8. rakastan sua ♥

    VastaaPoista
  9. Vitsi noi tummat hiukset kyl sopii! Tuo sun silmät enemmän esille:)

    VastaaPoista
  10. ihana tää blogis <3

    VastaaPoista
  11. Mäki oon ollu tartu mikissä!! Lauloin mun kaverinkaa D:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. aa mä olin pelkästää vaa ykeisös :D

      Poista
  12. Oletko hetero? :)

    VastaaPoista
  13. Eihän kakkosel saaha hymy patsast se saahaa kutosel & ite sain myös hymypatsaan (; ja uskoks Jeesuksee? (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ööö, meillä ainaki sai 4 luokalla, et kyl sen voi periaattees saaha millä luokalla tahansa, riippuu iha koulusta :Dd

      Poista
    2. uskon mut en oo mikää uskovainen

      Poista
    3. mäkin sain 3 luokalla hymytytön että.... :--D

      Poista
    4. meillä sai patsast 2 & 5 luokilla:D elikkä ne vaihtelee kouluittain joten tästä asiasta on turha alkaa kinastelemaan:D

      Poista
    5. no riippuu iha vaa koulusta -.-

      Poista
  14. Haastetta sinulle Jussi! :) http://iitunelamat.blogspot.fi/2013/01/haaste-katso-haastetut.html

    VastaaPoista
  15. Tosi kiva blogi ku oot just oma ittes!! Mul ois pari kysymyst, en tioä ootko kertonu niit aiemmin ku en oo kauaa sun blogii seuraillu mut siis täst tuli mielee et uskotko jumalaan tai ootko uskossa? Ja ootko hetero/bi/homo? Kauan oot tätä blogii kirjotellut? :) kiitti jos vastaat. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Uskon Jumalaan kyllä, mutta en varsinaisesti oo uskossa. Ja tätä blogia oon kirjottanu n. puoltoista vuotta.

      Kiitoksia :))

      Poista
  16. jussii ! mäki melkeen oon saanu tanssipalkinnon ( jeee ) !! ku bailasin niin rajusti. ja monesti meinattu mulle antaa hymytyttöpatsas.

    VastaaPoista
  17. Oot nii omaperänen, siks jotenki tykkään susta ja sun blogista :)

    VastaaPoista
  18. oot ihku jussiii ♥

    VastaaPoista
  19. Sanoit, että oot saanu uskonnollisen kasvatuksen. Minkä uskonnon tai siis uskon lahkon? :)

    VastaaPoista
  20. kari hietalahti on myös mun parhaan kaverin äitin pikkuserkku :D

    VastaaPoista
  21. jussiiii <3
    voitko joskus kertoo sun parhaat kaverit ja seurustelukumppanit tänne tai tehä niistä jonku postauksen ??

    love u!

    VastaaPoista
  22. Tykkään täst sun blogista ihan sikana, oot jotenki niin aito ja avoin persoona. :)

    VastaaPoista
  23. Äwäwäwääwääwäääääääääws<3 Mä niin kuolin sulosuutee tos yöpaita jutus :33 joo mäki keksin semmosii lempinimiä niiku asiol esim. paita=paituli :DD
    btw oot sikasulonenn!

    http://omglolxdd44.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  24. awww, ihanaaaa ♥♥

    VastaaPoista
  25. Jussi olet ihana! Ja tuo kuva !!! <3

    VastaaPoista
  26. Jussi oot ihana! Ihana lukee sun blogii näi tylsänä aamuna hammaslääkärii ootellessa. Pelastit mun päivän! Love u! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. apua hammaslääkäriii :( mut kiitos:D

      Poista
  27. 1/8 venäläinen.

    VastaaPoista
  28. mikset ikin kerro sun suuntautumisesta siis seksuaalisesti ?
    onks se joku salaisuus?

    VastaaPoista
  29. aww sulla on ihana blogi! :> ja sun videopostaukset on parhautta!

    VastaaPoista
  30. Sulla on kyll ihan himo hyvii ja hauskoja videoita! Mutta, voisitko laitta jonkun videon jossa olisit ihan ilman meikkii yms :p

    VastaaPoista
  31. Mulla on ihan sama toi lempinimi tavaroille juttu! lapaset = lapsut ja kaikki sanat väännän "tsu" päätteisiks :D :DD:D:D

    VastaaPoista
  32. Oot siis 12,5 % venäläinen, koska;
    Isomummos lapsi on puoliks venäläinen > sen lapsi eli sun isäs on neljäsosavenäläinen > sä kahdeksasosavenäläinen

    VastaaPoista
  33. mäki oon 1/8 osaa venäläinen :--)ja tää sun blogi on huippu!

    VastaaPoista